Musical in De Vorstin

24 juni 2026

Wat een fantastische dag hebben we vandaag beleefd in De Vorstin!! Het was namelijk tijd voor de afscheidsmusical van groep 8. Dit keer niet zoals altijd in de gymzaal, maar in een echt theater!!

De kinderen hebben gestraald op het podium. In de ochtend voor de kinderen van groep 3 t/m 7 en vanavond voor alle leerkrachten en de papa’s, mama’s, opa’s, oma’s en andere genodigden van onze groep 8-ers. Twee keer kunnen stralen en wat waren ze goed!! Zowel vanochtend als vanavond was er na afloop een (terechte) staande ovatie!!

Trots op deze groep 8!! Nog heel eventjes kinderen van OBS Elckerlyc, maar a.s. vrijdag is het dan toch echt zover… jullie laatste dag!! 
 

Media
  • GuidoDijkstraFotografie.com-GUI04037
  • GuidoDijkstraFotografie.com-GUI03720
  • GuidoDijkstraFotografie.com-DSC04837
  • GuidoDijkstraFotografie.com-GUI03792
  • GuidoDijkstraFotografie.com-GUI03809
  • GuidoDijkstraFotografie.com-GUI03879
  • GuidoDijkstraFotografie.com-GUI03903
  • GuidoDijkstraFotografie.com-GUI03935